Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Folk

Av En söt tjej - 2 april 2012 13:45

Det var ett tag sen jag skrev något nu men jag kämpar fortafrande med att gå ner i vikt. Jag har dock lyckats ganska så bra och kan medela att jag är nöjd.


Det jag börjat tänka på nu när jag har blivit smalare är hur mycket mer folk gillar mig. Ja sjuk men så känns det, fler vänner på facebook och mer vänner i riktiga livet. Det var något jag inte hade räknat med att folk skulle se mig på ett annorlunda visst jag antog väl att det kanske skulle bli mer flirtar. Jag kanske har fått det hela om bakfoten kanske är det för att jag är gladare trevligare som gör att fler vill umgås med mig. Dock kan jag inte låta bli att undra om det har med vikten. Nå det kanske jag aldrig kommer få svar på men det känns både bra och dåligt. Jag hade aldrig trott att jag skulle bli behandlad så här att folk skulle vara snällare. hmmm

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av En söt tjej - 25 maj 2012 08:38

Det går så segt jag ligger nu still på samma vikt som jag gjort ett tag och nu är sommaren här, jag visste inte att man kunde bli så sugen på allt under sommaren. Fan jag har redan hunnit få mig glass blähh nya tag efter helgen får det bli. Men det ä...

Av En söt tjej - 22 maj 2012 23:16

HEJ      Nu har sommaren mer eller mindre kommit och nya sommar kläder måste snart köpas vilket känns jätte bra. Jag handlade nämligen lite nya kläder i veckan och blev så glad när jag insåg att jag behöver inte gå in i en affär för överviktiga, ...

Av En söt tjej - 5 maj 2012 09:08

Hej igen! Efter någon vecka i deppmode så börjar jag äntligen bli bättre och det känns som jag är på banan igen vilket känns super bra. Jag har under veckan joggat 5 km utan att stanna en ända gång. Jippie!! Jag har också tappat lite vikt så det ...

Av En söt tjej - 1 maj 2012 23:46

Hej läsare. Jag har tappat allt känns det som jaa utom någon vikt. Jag står nu och trmpar på samma ställe och jag lyckas inte gå ner något. Jag är så trött på att vara oroloiga att gå upp i vikt alltså. Jaa nästan varje dag är jag rädd för att gå upp...

Av En söt tjej - 26 april 2012 22:21

Har äntligen köpt en ny våg som känns väldigt lyxig tror jag kommer gilla den länge.   Annars tränar jag som bara attan och försöker äta rätt så jag kan gå ner massor i vikt har ju inte så många kilon kvar men jag kan inte sluta längta till den d...

Mig

Viktnedgång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill du gå ner i vikt ??
 Ja
 Nej
 Något kilo
 Varför

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards