Alla inlägg under februari 2012

Av En söt tjej - 29 februari 2012 10:34

sådär ja nu ska jag skriva lite vad som har hänt och vad som händer. Jag kämpar på med att gå ner i vikt och jag måste vara ärlig att jag kämpar stenhårt. Det är riktigt svårt att börja äta riktig mat igen. Jag var så nöjd med modifasten och då visste jag att jag gick ner. Nu har jag legat på samma vikt snart i ca tre veckor vilket får mig att bli galen. Jag hoppas på nedgång snart. Just nu är det riktigt svårt att dricka 2, 5 liter vatten om dagen förut var det så lätt....


Vilja är a och o

Av En söt tjej - 20 februari 2012 07:58

Det var länge sedan jag skrev, mest för att jag kämpar med vardagen och med maten.


Av En söt tjej - 7 februari 2012 20:19

Visst nu har det gått lång tid sedan jag startade bloggen och började mitt äventyr till att förlora vikt, jag har idag bevisat för mig själv att jag kan om jag vill.


Vågen visade igår 83 kilo !!! Fattar du jag har gått ner 22 kilo vem fan gör något sånt joo jag!


Det har inte varit lätt

Det har inte varit kul

Det har varit hemskt


Men att jag har klarat så pass mycket jag kan inte fatta de.....


---------22 kilo Från 104, 7 till 83 på några få månader och jag har gjort det! Förstår ni vilket bättre liv jag har och hur snygg jag börjar att bli ??

VILJA


Av En söt tjej - 4 februari 2012 11:06

HEJ


Så där ja nu blir det att skriva lite här, har inte hunnit med då jag har varit väldigt stressad över allt annat (livet) hehe. Jag har ätit dåligt då jag är oroliga att nu när jag äter en måltid kommer snabbt att gå upp i vikt och det var jätte jätte länge sedan jag drack två liter vatten, vilken besvikelse...


Jag ska dock skärpa mig vill ju gå ner mer i vikt. Fast nu är jag på en tråkig platå som betyder att jag känner mig så nöjd över kilorna jag redan har gått ner så jag är för nöjd om ni fattar. Jag tränar allt för lite och vill bara träna mer men med så stressigt schema som jag har just nu hinner jag inget bara att göra det jag måste. Jag har bara ätit ca 1 påse om dagen och ca 2 dl soppa så det är skit dåligt jag mår pyton för det. Det ända som går riktigt bra är smönen och det är verkligen positivt, förr sov jag ca 6 timmar per dygn men nu sover jag inte mindre än sju timmar per natt Ja!! riktigt positivt. Så något bra har ju hänt men ska äta mer och dricka mer och träna mer mål för denna vecka!


VIlja

Mig

Viktnedgång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill du gå ner i vikt ??
 Ja
 Nej
 Något kilo
 Varför

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards