Alla inlägg under april 2012

Av En söt tjej - 26 april 2012 22:21

Har äntligen köpt en ny våg som känns väldigt lyxig tror jag kommer gilla den länge.


Annars tränar jag som bara attan och försöker äta rätt så jag kan gå ner massor i vikt har ju inte så många kilon kvar men jag kan inte sluta längta till den dagen då jag är under 70 kilo. Så jag hoppas att jag är där om två månader. :-D


Har insätt att man måste ha balans i livet samma av allt träning, mat och avslappning. Fin balans gång det hela och det gör det ganska svårt att hinna med allt men som det känns just nu när jag skriver är att det kan gå. Jag måste bara lära mig att priotera att ta hand om mig själv. Förut har jag mest tyckt synd om mig själv och hittat på dumma undan flykter till varför jag äter fel och inte tränar. Nu vill jag bara göra roliga saker hela tiden jag har svårt att sitta stil och jag gör inga undan flykter till att äta och träna dåligt! Jag har ju bara en kropp jag kan inte byta denna till någon annan om jag får något fel utan den är helt min och jag kan välja vem jag vill vara. Jag har bestämt att jag vill vara en stark och läcker tjej med glimten i ögat, jag vill kunna gå in i en affär och veta vad för kläder som passar mig. Jag vill kunna handla mat som är bra för min kropp.


Viljan har gjort mig stark och på god väg till ett väldigt hälsosamt liv med glädje

Av En söt tjej - 22 april 2012 19:57







- 30 kg



kan ni fattta det ??


nej inte jag men så är det, från storlek 46 till 38 :-D Jaaaa


Viljan har varit mitt allt och den är bäst!

Av En söt tjej - 12 april 2012 08:33

Det har lönat sig för mig med all träning och speciall mat då jag nu vägde mig och ser att jag väger 75,5 vilket betyder att jag har gått ner 30 kilo. Vem kan fatta det att jag lyckats med något sånt... Lilla jag har verkligen blivit av med massor av fett. Jag mätter mig i midjan oxå och den visar på 81 cm, vilket betyder att jag inte är i faro då 88 cm betyder att man kan lättre få dåliga sjukdomar. Jag är inte där jag kan bara bli bättre. :-D Lycka i en liten ask!!!

Av En söt tjej - 11 april 2012 21:56

Kan bara ge er ett tips till er där ute testa Friskis och svettis jag lovar att det kan vara helt underbart bra. Man går dit till ett pass eller gymmet och bara kör. Jag har kort där nu och jag kan säga att av 7 dagar så är jag där minst tre fast helst fyra gånger, jag är en liten fegis så jag skyndar sakta när det gäller de olika jympa pass som finns. Jag har testat


  • Dans vilket var jätte roligt lätt och inte allt för svettigt men ja pulsen gick upp.
  • Jympa bas inte alls vad jag var ute efter då jag knappt blev svettig men för en nybörjare javisst kör ( du kommer att orka ta i så mycket du vill/ kan),
  • Jympa medel ojj så härligt svettigt och träningsvärk dagen efter.
  • Afrodans mycket trevligt och härligt i tränings salen.
  • Core Svettigt som attan och super super mycket tränings värk. Aerobics Jätte jätte kul och riktigt svettigt.
  • Dans fuego svttigt och härligt.

Så gå dit det är ett tips från mig.

Av En söt tjej - 11 april 2012 09:03

Mitt nya liv har verkligen börjat. Jag är så glad över det och det känns så bra. Jag älskar verkligen att träna nu, det tog lång tid innan jag verkligen gillade det men nu känns det verkligen som jag älskar att svettas. Att känna att det bränner och att veta hur bra man kommer må efter träningen gör det hela till en upplevelse. Jag kan inte ens tänka mig en vecka utan träning.


Så skönt mitt nästa delmål ligger på 70 kilo till sommaren ca juli vilket är ett tajt delmål men jag är så sugen på det så nu ska jag verkligen super träna och äta nyttigt.


Jag äter redan väldigt speciellt men nu ska jag gå ner mer har ju bara gått ner 29 kilo och det behövs ca 20 kilo till. Så ha en tumme för mig!!



Vilja!

Av En söt tjej - 2 april 2012 13:45

Det var ett tag sen jag skrev något nu men jag kämpar fortafrande med att gå ner i vikt. Jag har dock lyckats ganska så bra och kan medela att jag är nöjd.


Det jag börjat tänka på nu när jag har blivit smalare är hur mycket mer folk gillar mig. Ja sjuk men så känns det, fler vänner på facebook och mer vänner i riktiga livet. Det var något jag inte hade räknat med att folk skulle se mig på ett annorlunda visst jag antog väl att det kanske skulle bli mer flirtar. Jag kanske har fått det hela om bakfoten kanske är det för att jag är gladare trevligare som gör att fler vill umgås med mig. Dock kan jag inte låta bli att undra om det har med vikten. Nå det kanske jag aldrig kommer få svar på men det känns både bra och dåligt. Jag hade aldrig trott att jag skulle bli behandlad så här att folk skulle vara snällare. hmmm

Mig

Viktnedgång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill du gå ner i vikt ??
 Ja
 Nej
 Något kilo
 Varför

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards