Alla inlägg under november 2011

Av En söt tjej - 30 november 2011 22:52

Hejsan hoppsan!


Alltså så härligt idag tog jag på mig det ända jeansen jag har (inköpta denna sommar). Självklart var det på tok förstora jaa du vet som i den där reklamen, de glider av mig. Blev så irriterad att när jag nu skriver detta så har jag tagit av mig dom helt. Så nu har jag inga byxor alls utan får använda mig av leggings aha Härligt visst. Jag kan inte ha haft byxorna längre än sedan i juli och då var de nästan för små till ock med. Det gör mig så glad att jag verkligen kan se att något har hänt. En vänina till mig stod och gappade när hon såg det.

Annars en bra dag !


Hoppas det går lika bra för dig.


Vilja är a och o

Av En söt tjej - 29 november 2011 20:48

HEEEJ !


Äntligen har jag börjat träna igen efter tre dagars välbehövlig vila. Så det blev en timme på mitt gym och sen ett pass på Friskis och svettis. Ja idag har jag varit på mitt första pass på Friskis och svettis ett super härligt dans pass. Självklart var det riktigt roligt och jag var verkligen nöjd. Jag har inte köpt ett kort utan tog prova på kortet för 150 kr och tre test omgångar var det för. Trevlig personal och hjälpsamma var de, blev glad att de tog hand om mig från första steg in i byggnaden tills jag gick hem. Detta kommer jag göra igen ! Annars känner jag mig stark och glad över att jag går ner i vikt (eller jag hoppas det). hehe


Nu vila och stor längtan till torsdag när jag ska till gymmet igen. Jag kan verkligen inte tänka mig mitt liv utan träning nu...


Vilja är a & o

Av En söt tjej - 28 november 2011 20:19

God kväll !

   Skönt med att kunna känna sig utvilad och på bra humör. Det har nämligen jag gjort hela dagen, och jag har tagit det lugnt och inte tränat väldigt skönt att ha tid för bara mig. Men känner att jag vill röra på mig och ser fram emot att träna hårt imorgon. Jag vill också köra ZUMBA snart såååå.


Av En söt tjej - 28 november 2011 15:50

Haj!


Känner mig väldigt pigg och glad idag. Vet inte vilken dag jag är på med min modifast resa men det gör inget jag bara kör. Är så pigg vill bara träna men måste vila upp kroppen tills imorgon när det blir dags för hård träning igen. Ska köpa SB12 på apoteket för min andedräkt är på väg att ta döda folk...


Äter som vanligt mina fyra påsar om dagarna det känns helt okej förutom att jag kan känna av hungern mer nu än förut, de två första veckorna var jag inte alls lika hungrig som jag är nu för tiden. Kan ha med att göra att jag är så j*vla trött på allt vatten drickande orkar inte haha. Ska bli bättre på att dricka mer.


Nu blir det en kortare promenad i långsam takt för att få luft och få igång hjärnan (alltså ingen träning) hehe !


Hoppas din Måndag har varit fin fin :-)

Av En söt tjej - 27 november 2011 16:17

Helllllo !


Helgen är slut och jag är också helt slut, jag tror att jag har tagit på lite för mycket träning. Jag har jätte svårt att sova och jag har för mig att om man tränar för mycket får man svårt att sova :s. Jag har bestämt mig för att ta det lite lungt bara för att få upp mig i tröttis stadiet. Så det betyder att jag ställer in dagens träning och väntar till tisdag med träning. Så får jag se om kroppen/ hjärnan vilar upp sig lite....


Hoppas din helg har varit bra !

Av En söt tjej - 26 november 2011 17:24

Hej svej!


Dag 18 på ren modifast kur och det känns bra. Det blev också ett bad för att värma upp sig vilket var ett nödvändigt ont. Första advent imorgon nja jag bryr mig inte så mycket om jul och allt runt krims krams är det. Imorgon blir det träning igen så det ser jag fram emot. Nu vila :-D

Av En söt tjej - 25 november 2011 20:00

Hellu !

Dagen har varit stressig och jag har hunnit med massor vilket har varit skoj och bra. Bland annat har jag hämtat hem mer modifast och i lådan låg ett extra erbjudande på deras måltids ersättning (pasta). Vilket gjorde mig jätte glad är super nöjd ! massor av pudding och kaffe blev det denna gång.Är glad att det gick jätte bra på gymmet detta blev det:


---- } Uppvärmning 5 min gång och 10 min jogging snabbt

---- } Styrketräning 1 timme

---- } Sterch 15 min


Bra träning kände mig stark och nöjd.



Jag har 4 veckor till sen har jag gått ner 10 kilo, åhh vad jag längtar kan jag säga !




Anders Bagge

"Störst kropp störst hjärta"

Av En söt tjej - 24 november 2011 23:37

wow äntligen så är jag under 100 kilo!


Verkligen skönt att se att vågen visar på rätt sida om hundringen. så nu väger jag alltså 99.2 hihi och imorgon blir det gymmet plus att hämta min modifastare som äntligen kommit. Så nu blir det mer pudding som hade tagit slut. Är hemskt glad att jag nu är nere under 100 det känns inte bra att väga så mycket. Plus för er som undrar är det 17 cm runt midjan som är borta. och jag har hört av vänner att man börjar se en liten skilland nu på mig.


Nu har jag på 4 veckor har jag tappat 5.8 kilo nästan 6 kilo liksom.... Älskar MODIFAST & TRÄNING !! gör som jag res dig från soffan och dans och må bra.

Mig

Viktnedgång

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill du gå ner i vikt ??
 Ja
 Nej
 Något kilo
 Varför

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards